2D
Pozri tiež: Archív 2018 - 2D.
Cieľom časti 2D navrhovanie bolo osvojiť si základy práce s 2D grafikou a následne vedomosti využiť pri návrhu a výrobe rôznych predmetov. Aby sme mohli pracovať s výrobnými technológiami ako sú laser a ploter, museli sme sa najprv naučiť pripraviť dáta v priestore slobodného editora Inkscape. Prešli sme základnými nástrojmi editora a naučili sme sa ich využívať pri našich návrhoch.
Návody
- Navigácia v priestore editora
- Editovanie objektu
- Výplň a ťah
- Nástroj pero
- Vektorizovať bitmapu
- Postup prípravy podkladov pre grafiku na tričko/tašku
- Nástroj text
- Vrstvenie objektov
- Cesta - objekt
- Rozmiestnenie objektov
- Zarovnanie a umiestnenie
Aplikovali sme získané vedomosti a vypracovali prvé zadanie.