2D

From DT^2
Revision as of 17:48, 3 August 2019 by Dominika (talk | contribs) (Návrh a výroba grafiky pre tričko a tašku)
Jump to: navigation, search

Pozri tiež: Archív 2018 - 2D.

Cieľom časti 2D navrhovanie bolo osvojiť si základy práce s 2D grafikou a následne vedomosti využiť pri návrhu a výrobe rôznych predmetov. Aby sme mohli pracovať s výrobnými technológiami ako sú laser a ploter, museli sme sa najprv naučiť pripraviť dáta v priestore slobodného editora Inkscape. Prešli sme základnými nástrojmi editora a naučili sme sa ich využívať pri našich návrhoch.

Návody

  1. Navigácia v priestore editora
  2. Editovanie objektu
  3. Výplň a ťah
  4. Nástroj pero
  5. Vektorizovať bitmapu
  6. Postup prípravy podkladov pre grafiku na tričko/tašku
  7. Nástroj text
  8. Vrstvenie objektov
  9. Cesta - objekt
  10. Rozmiestnenie objektov
  11. Zarovnanie a umiestnenie

Aplikovali sme získané vedomosti a vypracovali prvé zadanie.