Difference between revisions of "2D"

From DT^2
Jump to: navigation, search
(Návrh a výroba grafiky pre tričko a tašku)
Line 19: Line 19:
  
 
Aplikovali sme získané vedomosti a vypracovali prvé [https://docs.google.com/document/d/1IuECNGlqbO1HYdJWLZLZ4xhSXDWMgvLMg2WgfZw9IPo/edit zadanie].
 
Aplikovali sme získané vedomosti a vypracovali prvé [https://docs.google.com/document/d/1IuECNGlqbO1HYdJWLZLZ4xhSXDWMgvLMg2WgfZw9IPo/edit zadanie].
 
=== Návrh a výroba grafiky pre tričko a tašku ===
 
 
[[File:Https://photos.google.com/photo/AF1QipNJNu4VBO0hOpgQnH EYfKzIPQp9TvwuXT6BKep|frame|left|Práca na návrhu]]
 

Revision as of 17:48, 3 August 2019

Pozri tiež: Archív 2018 - 2D.

Cieľom časti 2D navrhovanie bolo osvojiť si základy práce s 2D grafikou a následne vedomosti využiť pri návrhu a výrobe rôznych predmetov. Aby sme mohli pracovať s výrobnými technológiami ako sú laser a ploter, museli sme sa najprv naučiť pripraviť dáta v priestore slobodného editora Inkscape. Prešli sme základnými nástrojmi editora a naučili sme sa ich využívať pri našich návrhoch.

Návody

  1. Navigácia v priestore editora
  2. Editovanie objektu
  3. Výplň a ťah
  4. Nástroj pero
  5. Vektorizovať bitmapu
  6. Postup prípravy podkladov pre grafiku na tričko/tašku
  7. Nástroj text
  8. Vrstvenie objektov
  9. Cesta - objekt
  10. Rozmiestnenie objektov
  11. Zarovnanie a umiestnenie

Aplikovali sme získané vedomosti a vypracovali prvé zadanie.